دوست داشتن چیزی شبیه به گم شدنه, توی یه آدم دیگه. حالا هرچی کسی رو بیشتر دوست داشته باشی, عمیقتر گم میشی.یه جاهایی دیگه نمیدونی که برای خودت زندگی میکنی یا برای اون...حالا دیگه همون آهنگی رو گوش میدی که اون گوش میده... همون کاری رو انجام میدی که اون می خواد...همون حرفی رو میزنی که اون دوست داره... حالا دیگه حق داری حسادت کنی, حالا دیگه چشم به راه بودن معنی پیدا میکنه, حالا دیگه دوست داری نگران باشی. از یه جایی به بعد اون نفس می کشه تا تو زندگی کنی.آدم برای دوست داشتن به دلیل احتیاج نداره اما برای زندگی کردن بهانه می خوادبهارنوشت: بعد از 6 ماه و چند روز دوباره سلام متن از آقای پویا جمشیدی هست هر چیزی که در جستن آنی, آنی...
ما را در سایت هر چیزی که در جستن آنی, آنی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت: 13:48